کد خبر: ۹۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا روز پنجشنبه برای بررسی و ارزیابی ورزشگاه شهید کاظمی راهی این مجموعه می‌شوند.
ناطقان: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، «مارسل ایزاکو ویتز» و «یورن اشلیم» ممیزان آلمانی کنفدراسیون فوتبال آسیا روز سه‌شنبه در محل دفتر مرکزی باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کردند تا ضمن بررسی تشکیلات و چارت اداری باشگاه، اسناد و مدارک مختلف را مورد ممیزی قرار بدهند.

در جریان این بازدید موارد گوناگونی، چون پرونده‌ها و منابع مالی باشگاه، بحث هواداران و منافع حاصله از آن، آکادمی فوتبال باشگاه و پرونده‌های حقوقی باشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

از سازمان لیگ، سهیل مهدی، محمدرضا کسرایی و حسین ایوبی هم نمایندگان کنفدراسیون آسیا را همراهی می‌کردند که در مواقع لزوم، توضیحات لازم را همراه با مقام‌ها و مسئولان باشگاه ارائه می‌کردند.

نمایندگان AFC در جریان این ممیزی نسبت به پیشرفت باشگاه در بخش‌های مختلف و دستیابی به استاندارد‌های بالاتر را مورد اشاره قرار دادند و متقابلا نظرات و پیشنهاد‌هایی را برای توسعه بیشتر مطرح کردند.

یکی از مسائلی که بیشتر مورد توجه آنها قرار گرفت، شفافیت و نظم بیشتر در بخش مالی و همچنین اقدامات و سازماندهی صورت گرفته در بخش آکادمی فوتبال بود. آنها پس از ارائه توضیحات مسئولان آکادمی فوتبال باشگاه و همچنین ارائه برنامه‌های تمرینی و تست‌های انجام شده، نسبتا به اقدام‌های صورت گرفته از رشد انجام شده ابراز رضایت کردند و خواستار ادامه این روند و توسعه بیشتر شدند. با این تاکید که در بعضی موارد با شرایطی بهتر از انتظارات روبرو شده‌اند.

نمایندگان کنفدراسیون همچنین در جریان این بازدید مجذوب تصاویری از ورزشگاه آزادی شدند که در آن ورزشگاه لبریز از جمعیت سرخپوش بود و ابراز تمایل کردند در سفری به ایران بتوانند در چنین شرایطی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند.

گفتنی است؛ نمایندگان کنفدراسیون در ادامه برنامه کاری خود، فردا پنجشنبه از ورزشگاه شهید کاظمی دیدن خواهند کرد.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین