کد خبر: ۹۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
به دنبال انتشار یک نوار ویدئویی از یک شاهزاده سعودی در حالی که شهروندان این کشور را مورد ضرب و شتم قرار داده و ناسزا می‌گوید پادشاه عربستان صبح امروز ( پنج شنبه ) دستور بازداشت وی و تمام دستاندرکاران تولید این نوار ویدیویی را صادر کرد.
ناطقان: به نقل از سایت روسیه الیوم، سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان در ساعات اولیه امروز دستور داد فورا سعود بن عبدالعزیز بن مساعد آل سعود را دستگیر و به زندان بیاندازند. همچنین دستور داد تا تمام کسانی که در این نوار ویدئویی منتشر شده در شبکه های اجتماعی در کنار شاهزاده سعودی حضور داشتند نیز دستگیر شوند.

ملک سلمان همچنین دستور داد تا تحقیقات لازم را از تمام دست اندرکاران تولید این نوار ویدئویی که در برگیرنده اقداماتی است که باید شخص انجام داده مجازات شود صورت پذیرد. بر اساس دستور پادشاه عربستان افراد مذکور تا زمان صدور حکم شرعی علیه آن‌ها نمی توانند آزاد شوند.

وی همچنین دستور داد تا هر گونه اقدامات خلاف قانون که از نفوذ و جایگاه شخص سوء استفاده می‌شود شناسایی و افراد متخلف به دادگاه تحویل داده شوند. بر اساس این نوار ویدیویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده شاهزاده سعودی تعدادی از شهروندان عربستانی از جمله زنان را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

این نوارویدیویی با هشتک "شاهزاده سعودی شهروندان را کتک می‌زند" به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و به ترند نخست عربستان تبدیل شده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین