کد خبر: ۹۵۵۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
مرعشی در ادامه افزود: زمان برگزاری حج امسال برای زائران طولانی‌تر است، بنابراین پزشکان حج و زیارت باید خدمات رسانی و سرویس‌دهی بهتر و بیشتری را در طول تشرف خود به حجاج ارائه کنند.
ناطقان: رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: اولین میثاق مرکز پزشکی حج و زیارت، خدمت رسانی به زائران تمتع ۹۶ است.

 علی مرعشی در همایش پزشکان حج که روز پنج‌شنبه برگزار شد، با اشاره به آخرین هماهنگی‌ها، اظهار داشت: خدمت به زائران حج تمتع سال جاری و انجام احکام حج دو افتخاری است که نصیب پزشکان مرکز پزشکی حج و زیارت می‌شود.

وی با اشاره به برخی مشکلاتی که منجر به تاخیر در اعزام حجاج ایرانی شد، افزود: افزایش تعداد متقاضیان حج تمتع، اسکان زائران، هماهنگی هواپیماها، تأخیر در تشکیل کاروان های حجاج ایرانی از جمله مشکلات و مسایلی هستند که منجر به تأخیر در اعزام حجاج به عربستان شده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به مشکل گرما زدگی حجاج، گفت: مشکل اصلی ما در زمان برگزاری مراسم حج گرما زدگی حجاج است، چراکه امسال حدود ۲ هزار و ۱۰۰ زائر بالای ۸۰ سال داریم و این موضوع مسئولیت‌ بیشتری را بر عهده کادر پزشکی حج و زیارت می‌گذارد.

زمان برگزاری حج امسال برای زائران طولانی‌تر است

وی در ادامه افزود: زمان برگزاری حج امسال برای زائران طولانی‌تر است، بنابراین پزشکان حج و زیارت باید خدمات رسانی و سرویس‌دهی بهتر و بیشتری را در طول تشرف خود به حجاج ارائه کنند.

مرعشی گفت: اولین میثاق مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر خدمت رسانی به زائران حج تمتع ۹۶ است، همچنین امروز قصد داریم تا آخرین هماهنگی‌ها را در رابطه با حج ۹۶ انجام دهیم.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین