کد خبر: ۹۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶
نماینده تهران در گفتگو با "ناطقان":
اولادقباد با اشاره به مشکلات محوری و اساسی مردم که معطوف به بحث اقتصاد، اشتغال و مسکن است، خواستار معرفی وزرای کارآمد در این حوزه شد و تاکید کرد: امروز بار بزرگی در حوزه مسکن و راه بر زمین مانده و امیدواریم فردی خلاق، پر انرژی و توانمند در راس این وزارتخانه قرار گیرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گمانه زنی ها در خصوص کابینه دوازدهم به خبرنگار "ناطقان" گفت: رئیس جمهور تاکنون نظرات بسیاری از بزرگان و نخبگان را از طرق مختلف دریافت کرده، اما بصورت قطعی نمی توان کابینه جدید را پیش بینی کرد.

اولادقباد با اشاره به مشکلات محوری و اساسی مردم که معطوف به بحث اقتصاد، اشتغال و مسکن است، خواستار معرفی وزرای کارآمد در این حوزه شد و تاکید کرد: امروز بار بزرگی در حوزه مسکن و راه برزمین مانده و امیدواریم فردی خلاق، پر انرژی و توانمند در راس این وزارتخانه قرار گیرد.

عضو فراکسیون زنان مجلس در خصوص وضعیت مسکن مهر در کشور گفت: بالاخره این طرح اجرا شده و بخشی از طبقه ضعیف جامعه در آن ساکن شده اند و وزیرجدید می باید به تکمیل زیرساختهای فرهنگی، آموزشی، درمانی و رفاهی آنها اهتمام داشته باشد، اما شرایطی که امروز ما در مسکن مهر شاهد هستیم به هیچ وجه در شان ملت ایران نیست.

وی با اشاره به لزوم طراحی و اجرای ایده ای جدید برای حل مشکل خانواده های فاقدمسکن ابراز داشت: وزیر جدید باید برای خانه دار کردن مردم ایده عملی داشته باشد و قطعا اگر بازار مسکن رونق پیدا کند، بخش قابل توجه ای از چرخ صنعت کشور نیز به حرکت در می آید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین