کد خبر: ۹۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۰
کارشناسان سلامت برای افزایش نرخ امید به زندگی رعایت سه نکته را به افراد توصیه می‌کنند.
ناطقان: پایین نگه داشتن وزن، عدم استعمال سیگار و خودداری از مصرف مواد الکلی سه اقدامی است که برای افزایش نرخ امید به زندگی افراد ضروری هستند.

گروهی از متخصصان دانشگاه میشیگان در بررسی خود دریافتند نرخ امید به زندگی در افرادی که در سن ۵۰ سالگی وزن طبیعی دارند و سیگار و مواد الکلی مصرف نمی‌کنند نسبت به میانگین مردم آمریکا هفت سال بیشتر است. همچنین احتمال ناتوانی و معلولیت در این افراد شش سال به تاخیر می‌افتد.

متخصصان آمریکایی معتقدند رعایت این سه نکته نه تنها به افراد کمک می‌کند زندگی طولانی‌تری داشته باشند بلکه از زندگی طولانی‌تر و بدون معلولیتی بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، نرخ امید به زندگی در آمریکا برای مردان و زنان به ترتیب ۷۸ و ۸۲ سال است، اما برای گروه‌های کم خطر این رقم به ترتیب ۸۵ و ۸۹ سال است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین