کد خبر: ۹۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
کارگردان فیلم سینمایی «مرداد» گفت: کار صداگذاری و ساخت موسیقی «خیابان دیوار» به طور موازی انجام می‌شود.
ناطقان: بهمن کامیار کارگردان و تهیه‌کننده در خصوص آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «خیابان دیوار» اظهار داشت: کار صداگذاری و موسیقی این اثر به طور موازی در حال انجام است و می‌توان گفت صداگذاری «خیابان دیوار» به نیمه رسیده است.

وی اظهار داشت: با پایان صداگذاری و موسیقی برای دریافت پروانه نمایش اقدام می‌کنیم. اما از آنجا که امسال فیلم‌های بسیاری در صف اکران هستند، فیلم را اکران نخواهیم کرد و تا سی و ششمین جشنواره فیلم فجر صبر خواهیم کرد.

گفتنی است؛ «خیابان دیوار» دومین تجربه کارگردانی بهمن کامیار بعد از فيلم سينمايی «مرداد» است که تهیه‌کنندگی آن را مصطفی کیایی بر عهده دارد و در فضایی اجتماعی داستان زندگی زنی به نام مهری را روایت می‌کند که ناخواسته درگیر ماجرایی مجهول می‌شود و در پی حل آن است.

ژاله صامتی، محمدرضا غفاری، احسان امانی، رویا جاویدنیا، معصومه رحمانی، ایرج سنجری، بابک بهشاد، جواد زیتونی، بیژن افشار، میثاق جمشیدی، مژده دایی، سیدوحید منافی، مهدی میری، پاوان افسر، اکبر مددی‌مهر، غلامحسین عباسی، مهران آتش‌زا، فرزاد سینا، شهرزاد بخشی، مهران فراهانی، فاطمه بابایی، رضوان جعفری، حمیدرضا خسرویون، رعنا آزادی‌ور و محسن کیایی در این اثر به ایفای نقش پرداختند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین