کد خبر: ۹۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در خصوص افشاگری های انجام شده در خصوص دادستان کل این کشور واکنش نشان داد.
ناطقان: «دونالد ترامپ» در این پیام جدید که در صفحه شخصی وی در توئیتر منتشر شده می نویسد: یک نشت اطلاعاتی جدید از «آمازون واشنگتن پست»، اینبار علیه «جف سشنز». این افشاگری های غیر قانونی نظیر اقدامات «جیمز کومی» باید متوقف شوند.

اشاره ترامپ به گزارش واشنگتن پست است که می گوید برخلاف ادعای دادستان کل آمریکا مبنی بر عدم مذاکره با سفیر روسیه پیرامون ستاد انتخاباتی ترامپ، مدارک سرویس های جاسوسی آمریکا عکس این موضوع را اثبات می کنند.

این روزنامه مدعی است اسناد حاصل از رهگیری ارتباطات «جف سشنز» دادستان کل آمریکا که از سوی نهادهای جاسوسی این کشور صورت گرفته، نشان می دهد وی برخلاف اظهارات خود، قطعا در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا با «سرگئی کیسیلیاک» سفیر روسیه در واشنگتن مذاکره داشته است.

واشنگتن پست می گوید این اسناد حاکی از اذعان کیسیلیاک به این این مطلب است که وی ۲ بار با سشنز که آن  زمان از مشاورین ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بود، مذاکره کرده است.

ظاهرا اسناد جدید نتیجه پیگیری نهادهای جاسوسی آمریکا است که ارتباطات مقامات بلندپایه روسیه را چه در آمریکا و چه در روسیه زیر نظر دارند.

این در حالی است که سشنز می گوید مذاکراتش با کسیلیاک به هیچ وجه ارتباطی با فعالیت انتخاباتی ترامپ نداشته است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین