کد خبر: ۹۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
دو گزینه اصلی برای وزارتخانه پرچالش
حالا این رئیس جمهور است که بادرنظر داشتن وعده انتخاباتیش مبنی جوانگرایی در کابینه دوازدهم و همچنین توجه به چالش های پیش رو در حوزه وزارت ارتباطات می باید از بین گزینه ای کارکشته که تعاملاتی گسترده ای در حوزه سیاسی - امنیتی دارد و همچنین جوانی خلاق و پرانگیزه یکی را انتخاب نماید.
ناطقان: روز گذشته محمود واعظی در حاشیه بازدید از نمایشگاه تلکامپ رسما یکی از تغییرات "قطعی" در کابینه جدید را اعلام و گفت: من در وزارت ارتباطات نخواهم بود اما در کابینه دولت دوازدهم و در مقامی دیگر به کار ادامه خواهم داد.

با اعلام رسمی خداحافظی واعظی از وزارت اتباطات موجی از گمانه زنی ها پیرامون گزینه های احتمالی برای تصدی این بخش مهم از کابینه آغاز شد، که در میان اسامی مطرح شده 2نفر از شانس بیشتری برای تصدی این مسئولیت برخوردار هستند.

ابوالحسن فیروز آبادی

دبیر شورای عالی فضای مجازی که حالا در سن 56سالگی قرار دارد، مدرک کارشناسی ارشد برق با گرایش "مخابرات" را از دانشگاه علم و صنعت دریافت کرده و تحصیلات تکمیلی را در رشته ای غیرمرتبط و در دانشگاه عالی دفاع در کارنامه دارد.



فیروزآبادی که در سالهای اخیر بواسطه مسئولیتش، بیشتر با فضای مجازی شناخته می شود، جزو چهره های پرمشغله دولت محسوب می شود که همزمان بعنوان قائم مقام وزیرکار و عضو هیئت مدیر شستا نیز ایفای نقش می کند.

شاید بواسطه همین تعدد مشاغل و ارتباطات گسترده ای که ابولحسن فیروزآبادی در بین چهره های سیاسی و "امنیتی" دارد، و چالش های بزرگی که کشور در حوزه ارتباطات و فضای مجازی با آن مواجه است، بتوان فیروزآبادی را بعنوان یکی از گزینه های خوش شانس برای تصدی وزارتخانه پرچالش "ارتباطات" در نظر گرفت.


محمد جواد آذری جهرمی

دومین گزینه "پرشانس" برای رسیدن به کرسی بلاصاحب وزارت ارتباطات، جوان 38ساله ای است که با دارا بودن مدرک مهندسی برق از دانشگاه شهید بهشتی هم اکنون بعنوان معاون وزیرارتباطات مشغول فعالیت است.



آذری جهرمی که در سوابقش حضور در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و همچنین عضویت در هیئت مدیره شرکت رایتل دیده می شود، هم اکنون "جوان" بودنش بعنوان مهمترین برگ برنده برای وی محسوب می شود.

حالا این رئیس جمهور است که بادرنظر داشتن وعده انتخاباتیش مبنی بر جوانگرایی در کابینه دوازدهم و همچنین توجه به چالش های پیش رو در حوزه وزارت ارتباطات می باید از بین گزینه ای کارکشته که تعاملات گسترده ای در حوزه سیاسی - امنیتی دارد و همچنین جوانی خلاق و پرانگیزه یکی را انتخاب نماید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین