کد خبر: ۹۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
معاون رئیس‌جمهور عراق در جریان سفرش با وزیر امور خارجه روسیه دیدار کرد.
ناطقان: به نقل از سومریه نیوز، نوری مالکی، معاون رئیس‌جمهوری عراق امروز (دوشنبه) در جریان دیدارش با سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت: ما باید همکاری‌مان را به نحو گسترده‌تری برای مبارزه با تروریسم در منطقه افزایش دهیم و ما بر این باوریم که دو کشور مورد هدف تروریست‌ها و حامیانشان هستند.

از سوی دیگر لاوروف گفت: روسیه به توسعه همکاری‌ها با عراق ادامه می‌دهد.

وزیر امور خارجه روسیه خاطر نشان کرد: ما هدفمان توسعه و گسترش همکاری‌ها و شراکت‌ها است که سابقه آن به نیمه دوم قرن گذشته برمی‌گردد. روسیه در تلاش است تا تلاش‌های رهبری عراق را برای تقویت این کشور تحکیم بخشد.

لاوروف همچنین گفت که روسیه همبستگی خود را با تلاش‌های دولت عراق جهت عادی سازی اوضاع در کشور به ویژه در زمینه از بین بردن تهدیدهای تروریستی اعلام می‌کند.

وی گفت: این مساله مهم است که این درگیری‌ها در چارچوب تلاش‌های مشترک برای از بین بردن تروریسم در تمام منطقه از جمله عراق، سوریه، لیبی، یمن و کشورهای دیگر صورت بگیرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین