کد خبر: ۹۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
"ابو طلحه الانصاری" از سرکردگان گروه تروریستی "جبهه النصره" با 30 تروریست دیگر پس از پیشروی مقاومت لبنان در جرود عرسال به طرف قلعه الحصن در شرق این منطقه گریخت.
ناطقان: خبرنگار شبکه خبری العالم در لبنان گزارش کرد که مقاومت به پیشروی در جرود عرسال ادامه داده و درگیری با النصره برای سومین روز متوالی مستمر می باشد.

منابع مقاومت که خواستند نامشان فاش نشود گفتند که مقاومت توانست به تعداد بیشتری از مواضع النصره میان جرود فلیطا در سوریه و جرود عرسال در لبنان سیطره یابد که 65 تا 70 مناطق تحت سیطره گروه های مسلح می باشد.

به گفته این منابع نبردهای مقاومت در چارچوب "نبرد پاکسازی جرود عرسال از تروریستها" است که در سه روز گذشته عمده اهدافش تحقق یافته است، درگیری الان در آخرین مواضع تروریست ها در منطقه وادی الخیل و الملاهی دژ اصلی النصره در جرود عرسال است.

این منابع خاطر نشان نمودند که مقاومت قادر به تسلط آتش بر تمام گذرگاه های ورودی به عرسال است که از خطر برای این شهر و اهالی آن کاسته است.

ارتش لبنان برای جلوگیری از نفوذ تروریست از غرب اقدام به رصد تمام تحرکات و حمله به اهداف مشکوک نموده و توپخانه آن، افراد مسلح را در ضهر الصفا که قصد نفوذ به آن داشتند، هدف قرار داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین