کد خبر: ۹۵۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
با حکم معاون وزیر دادگستری و رییس سازمان تعزیرات حکومتی، بهرام درویش به عنوان سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس این سازمان منصوب شد.
ناطقان: به نقل از تعزیرات حکومتی، مهدی امیری اصفهانی معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در حکمی دکتر بهرام درویش مدیرکل حقوقی این سازمان را با توجه به تعهد، تخصص و سوابق برجسته علمی، قضایی و مدیریتی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس منصوب کرد.

در بخشی از حکم درویش آمده است:

امید است با استعانت از ذات اقدس الهی، در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و منطبق بر سیاست‌های سازمان در انجام وظایف محوله موفق باشید.

دکتر درویش قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور، دکترای حقوق قراردادها از انگلستان و عضو هیئت علمی دانشگاه است. وی همچنین سابقه مدیریت و مشاوره حقوقی در دستگاه‌های اجرایی و عضویت در کارگروه‌های فنی و تخصصی حقوقی و قضایی را نیز در کارنامه خود دارد و تالیفات متعددی نیز در زمینه مباحث حقوقی داشته است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین