کد خبر: ۹۸۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
صالحی امیری در گفتگو با "ناطقان":
صالحی امیری در پاسخ به این سوال که چه نظری پیرامون عدم حضور خودش بعنوان وزیر ارشاد در دولت جدید دارد، گفت: اگر به جای نگرش جزئی، با رویکرد کل نگر به کابینه پیشنهادی نظر بیفکنیم، به این نتیجه می‌رسیم که دکتر روحانی با وفاداری به گفتمان اعتدال، همکاران خود را برای چهار سال آینده انتخاب کرده است.
وزیر ارشاد دولت یازدهم در گفتگو با "ناطقان" نظرش را پیرامون ترکیب کابینه دوازدهم اینگونه اعلام کرد: معتقدم دولت دوازدهم دولتی جوانتر کارآمدتر و منسجم‌تر نسبت به دولت یازدهم خواهد بود و رئیس جمهوری که بیش از دیگران نسبت به عملکرد دولت خود حساس است با در نظر گرفتن واقعیت‌های موجود و بر اساس عقل، منطق و مصلحت کابینه پیشنهادی را معرفی کرده است.

صالحی امیری در پاسخ به این سوال که چه نظری پیرامون عدم حضور خودش بعنوان وزیر ارشاد در دولت جدید دارد، گفت:
اگر به جای نگرش جزئی، با رویکرد کل نگر به کابینه پیشنهادی نظر بیفکنیم، به این نتیجه می‌رسیم که دکتر روحانی با وفاداری به گفتمان اعتدال، همکاران خود را برای چهار سال آینده انتخاب کرده است. چرا که مهم‌تر از افراد و اشخاص، جهت گیری‌ها، آرمان‌ها و چشم‌انداز پیش رو است.

این چهره شاخص دولت تدبیر و امید ادامه داد: همه ما به روحانی اعتماد داریم و اکنون باید روی تشکیل کابینه متمرکز شویم و با پرهیز از پیشداوری، فضا را برای ارائه برنامه‌های افراد جدید و اثبات شایستگی‌شان مساعد کنیم تا مجلس شورای اسلامی بتواند بهترین تصمیم‌ها را برای رأی به وزیران بگیرد. همچنان که در طول دوره دهم مجلس، رویکرد تعاملی مجلس و دولت ثمرات بسیاری برای کشور داشته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین