کد خبر: ۹۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
مسئولان امنیتی شهر مدینه منوره از مرگ یک حاجی عراقی 60 ساله بر اثر سقوط از طبقه چهاردهم هتلی در مرکز شهر در نزدیکی مسجد نبوی خبر دادند.
ناطقان: به نوشته روزنامه الریاض چاپ عربستان، «محمد البیجاوی»، معاون وزیر حج و عمره عربستان در امور زیارت در رابطه با این حادثه گفت: در حال حاضر تحقیقات درباره حادثه سقوط زن عراقی از تراس چوبی طبقه چهاردهم هتل "مودة" در شهر مدینه منوره ادامه دارد، این حادثه تصادفی بوده و شایعاتی مبنی بر خودکشی او و یا اینکه شبهه جنایی در سقوطش وجود داشته باشد، صحت ندارد.

البیجاوی گفت: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد این زن عراقی از تراس چوبی اتاقش که کارکرد تزیینی داشته، سقوط کرده است، این حاجی عراقی قصد داشته لباس‌ها را با استفاده از یک صندلی بر روی نرده‌های بالایی آویزان کند که پایش می‌لغزد و بر روی تراس چوبی افتاده و سپس سقوط می‌کند و جان خود را از دست می‌دهد.

خالد العطیه، رئیس هیات عالی حج و عمره عراق با حضور در دفتر البیجاوی در جریان نتایج تحقیقات درباره این حادثه قرار گرفت.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولان عربستان در خدمات‌رسانی به حجاج تاکید کرد، حجاج عراقی مانند حجاج سایر کشورها در آرامش و امنیت هستند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین