کد خبر: ۹۸۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
نماینده جهرم در گفتگو با ناطقان:
عضو کمیسیون عمران مجلس پیرامون این سوال که آیا هجمه رسانه های معاند می تواند باعث ریزش آرای گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات شود، گفت: بعنوان ناطق موافق آذری جهرمی نطق خواهم کرد و هجمه رسانه های معاند تاثیری در حمایت مجلس از آذری جهرمی ندارد و قطعا اجازه تخریب جوانان متخصص و متعهد را نمی دهیم.
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با "ناطقان" پیرامون معرفی آذری جهری بعنوان وزیر ارتباطات گفت: بسیار مایه خرسندی است که از میان جوانان متخصص و متعهد و تربیت یافتگان دوارن انقلاب اسلامی فردی وارد عرصه مدیریت کلان شده است و این اتفاق می تواند زمینه ساز ورود جوانان دیگر به مدیریت کلان باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس پیرامون این سوال که آیا هجمه رسانه های معاند می تواند باعث ریزش آرای گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات شود، گفت: بعنوان ناطق موافق آذری جهرمی نطق خواهم کرد و هجمه رسانه های معاند تاثیری در حمایت مجلس از آذری جهرمی ندارد و همه باید کمک کنیم نسل جوان وارد مدیریتهای کلان شوند.

رضایی در خصوص انتصاب رئیس سازمان میراث فرهنگی در دولت دوازدهم گفت: مونسان فصل نو و درخشانی را در میراث فرهنگ رقم می زند و با تجارب ارزنده ای که در مسئولیتهای پیشین بدست آورده، می توان انتظار اتفاقات خوبی در صنعت گردشگری را داشت.

نماینده مردم جهرم پاکدستی و سلامت را از ویژگیهای شاخص علی اصغر مونسان دانست و تاکید کرد: مونسان در کیش توسعه را همراه با پاکدستی به نمایش گذاشت و این شیوه می باید در سازمان میراث فرهنگی هم دنبال شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین