کد خبر: ۹۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس در گفتگو با "ناطقان":
سلیمی در پاسخ به این سوال که تخریب آذری جهرمی توسط رسانه های معاند را دارای چه تاثیری در فضای مجلس میداند، ابراز داشت: قطعا بصورت معکوس اثر خواهد داشت و اینکه بیگانگان از دست یک نیروی جوان تا این حد عصبانی هستند، نشان از نقش موثر آذری جهرمی در تقویت منافع ملی دارد.
اصغر سلیمی (نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی) طی گفتگو با خبرنگار "ناطقان" در خصوص دفاعیات وزیرپیشنهادی ارتباطات در صحن علنی گفت: نطق صادقانه و صریح آذری جهرمی فضای مجلس را متحول کرد و پیش بینی می شود با رای قابل توجه نمایندگان به وزارت برسد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به لزوم ورود نسل جوان در سطح مدیران ارشد کشوری گفت: مجلس نشان خواهد داد که جوانان را باور دارد و بار دیگر همچون دهه اول انقلاب باید سکان اداره کشور را به نیروهای تازه نفس و خوش فکر بدهیم.

سلیمی در پاسخ به این سوال که تخریب آذری جهرمی توسط رسانه های معاند را دارای چه تاثیری در فضای مجلس میداند، ابراز داشت: قطعا بصورت معکوس اثر خواهد داشت و نمایندگان به کوری چشم رسانه های معاند از وزیرپیشنهادی ارتباطات حمایت میکنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین