کد خبر: ۹۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت جزئیاتی بیشتر از پرونده کشف سرهای بریده شده در خیابان شیخ بهایی را تشریح کرد.
ناطقان: سرهنگ حمید مکرم با بیان اینکه پیرمرد دستگیر شده، ناپدری مقتول و همسرش بوده گفت: عصر روز گذشته در جریان بازدید سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ از پلیس آگاهی پایتخت، وی با متهم صحبت کرده و او اعتراف کرد.

متهم در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: از مدت ها قبل با فرزند خوانده‌ام بهرام اختلاف داشتم چون او معتاد شدید به شیشه و کراک بود و تمام وسایل زندگی‌ام را می فروخت. قالی، طلا، نقره، وسایل زینتی، هرچیزی که در خانه قابل فروش بود می‌برد و می‌فروخت. ما بچه‌دار نمی‌شدیم و بهرام فرزند خواهر همسرم بود که ما از کودکی او را به خانه خود آورده و بزرگ کرده بودیم . از چند روز پیش از جنایت، تنش و درگیری میان ما بیشتر شد طوری که بهرام حتی همسرم را کتک زد و به همین علت همسرم را روز یکشنبه هشتم مردادماه به خانه خواهرش فرستادم و من با بهرام و همسرش در خانه تنها شدیم.


متهم ادامه داد: همان روز  بهرام دوباره شروع به فحاشی و شکستن در و یوار کرد. به آشپزخانه رفت و می‌خواست برگردد به اتاق خودش که من در را باز کردم و سریع تیراندازی کردم.  او روی زمین افتاد. رفتم جلو و تیر دوم را به سرش زدم. زن بهرام با شنیدن صدای تیراندازی آمده بود که ببیند چه شده، تا از لای در بیرون آمد با تیر به سینه‌اش زدم. رفت و افتاد روی تخت؛ وقتی رفتم داخل دیدم روی تخت افتاده که تیر دوم را به سرش زدم و کارش تمام شد. بعد با اره برقی  که از قبل در خانه بود شروع کردم به تکه‌تکه کردن بدن‌هایشان و ... . از روز جنایت در خانه تنها هستم و موضوع را به هیچ کس نگفتم و از آن روز همسرم هنوز به منزل نیامده است.  

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ‌، با اعلام این خبر گفت : با اعتراف صریح متهم به ارتکاب هر دو جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم برای انجام تحققات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین