کد خبر: ۹۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
در پی درگذشت تکنسین اورژانس الیگودرز که در حین ماموریت جان خود را از دست داد، پیرحسین کولیوند و اسدالله موسوی در پیام‌هایی این ضایعه را تسلیت گفتند.
ناطقان: در پی درگذشت مهرداد شهبازی تکنسین اورژانس لرستان، که هنگام انجام ماموریت بر اثر واژگونی آمبولانس اتفاق افتاد؛ پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور پیام تسلیت صادر کرد.

"خبر حادثه واژگونی آمبولانس الیگودرز و رحلت شهادت‌گونه همکار عزیز تکنسین فوریت‌های پزشکی، شادروان مهرداد شهبازی کام تلاشگران عرصه فوریت‌های پزشکی را تلخ کرد.

اینجانب این ماتم جانگداز را به خانواده بزرگ سازمان اورژانس کشور و خانواده محترم آن عزیز، صمیمانه تسلیت عرض نموده و  برای خانواده محترمشان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات طلب می‌کنم و برای تکنسین مصدوم عزیزمان آقای اسدالله جمشیدی  آرزوی سلامتی و بهبودی کامل از خداوند سبحان خواهانم.

همچنین، در پی این حادثه سید اسد الله موسوی، مدیر مرکز اورژانس تهران نیز در پیامی تسلیت گفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین