کد خبر: ۹۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
تاجگردون:
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در بخش پایانی یادداشتش تاکید کرد: به نظر من حيف است كه جهرمی راي نياورد. بايد اين ريسك را بپذيريم و ضمن مراقبت از توانش استفاده كنيم وگرنه اتفاقي نمي افتد يك خسته ديگر به ما معرفي ميشود و بايد به او راي دهيم. او جوان است و توانمند و مطابق شعارهاي روحاني
ناطقان:رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در صفحه شخصی اش به هجمه های چند روز اخیر، علیه وزیر پیشنهادی ارتباطات واکنش نشان داد و نوشت: اقاي روحاني در كنار وزراء كاركشته و بعضا خسته و يكي دو تا بي انگيزه يك جوان به مجلس معرفي كرد و اين روزها مورد حمله جدي قرار گرفته و اطلاعاتي از برخي از سايتها به جامعه منتقل ميشود.

تاجگردون با اشاره به مصادیق اتهاماتی که به آذری جهرمی وارد می شود گفت: بازجو، مديركل شنود، تفتيش كننده منازل ، عامل حصر، عامل لغو قرارداداپراتور دوم ، مسئول شنود دفتر مطهري، عامل ممنوع التصويري خاتمي و دهها موضوع ديگر.


نماینده مردم گچساران ادامه داد: در صحن هم كه با برخي از افراد صحبت ميكنم ميگويند خيلي توانمند و زبل است و هر كسي با او صحبت ميكند قانعش ميكند و اين چهره خطرناكه و شايد يك احمدي نژاد ديگري شود.

تاجگردون پیرامون ارزیابی خودش از شخصیت وزیرپیشنهادی ارتباطات گفت: در اين چند روز چندين بار با ايشان صحبت داشتم و در صحن هم بسيار توانمند ظاهر شد. به نظر من انسان توانمندي است كه ميتواند در اين حوزه موفق شود. از مراجع رسمي هم به شكل دوستانه سوال كردم چيزي دريافت نكردم و اگر بخواهيم تمام حرفها را بپذيريم بايد حرفهايي كه در مورد خيلي از دوستان منجمله دكتر عارف هم زده ميشود بايد بپذيريم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در بخش پایانی یادداشتش تاکید کرد: به نظر من حيف است كه جهرمی راي نياورد. بايد اين ريسك را بپذيريم و ضمن مراقبت از توانش استفاده كنيم وگرنه اتفاقي نمي افتد يك خسته ديگر به ما معرفي ميشود و بايد به او راي دهيم. او جوان است و توانمند و مطابق شعارهاي روحاني و فراموش نكنيم اگر مقاومتهاي واعظي و ايشان نبود شايد امروز من نميتوانستم از اين فضا اين حرف را با شما بزنم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین