کد خبر: ۹۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
شرکت حمل ونقل دریایی قطر از برقراری خط حمل ونقل مستقیم دریایی میان قطر وکویت خبر داد.
ناطقان: به نقل از شبکه خبری الجزیره، این شرکت با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این خط جدید به صورت هفتگی میان بندر حمد قطر والشیوخ کویت دایر خواهد بود.

شرکت قطری افزود: از این پس کشتی ها با ظرفیت بیش از 560 کانتینر می توانند کالاها و مواد غذایی را میان دو بندر طی یک روز منتقل کنند.

در بیانیه این شرکت آمده است : خط جدید ، کویت را به شبکه گسترده دریایی در منطقه خلیج  فارس وفراتر از آن مرتبط می سازد.

عبدالرحمن عیسی المناعی مدیر اجرایی شرکت قطری گفت: این خط جدید راه حلی سریع ومقرون به صرفه اقتصادی برای صادر کنندگان داخلی ومنطقه ای به منظور ورود به بازار قطر است.

شرکت خدمات حمل ونقل دریایی قطر جا به جایی کالا بین دو بندر صحار قطر و صلاله در سلطنت عمان و سه بندر ناوا شیوا، موندرا وکندلا در هند را انجام می دهد.

شرکت مدیریت بنادر قطر سه روز قبل از افتتاح خط دریانوردی مستقیم با پاکستان خبر داد و اولین کشتی حامل کانتینر های کالا از بندر کراچی پاکستان به بندر حمد وارد شد.

این شرکت قطری هدف از افتتاح خط جدید را بی نیازی 100 درصدی قطر از بنادر واسطه ذکر کرده است.

قطر از زمان محاصره توسط عربستان، امارات ، بحرین ومصر 15از خرداد گذشته تاکنون خطوط دریایی مستقیم با بنادر سلطنت عمان ، هند وترکیه راه اندازی کرده است تا از بندر جبل علی در دبی که به عنوان واسطه استفاده می شد، بی نیاز شود. 

منبع: ایرنا
برچسب ها: خط دریایی ، قطر ، کویت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین