کد خبر: ۹۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
سه نمایش به صحنه رفته در تالارهای اصلی، قشقایی و سایه مجموعه تئاتر شهر دوشنبه 30 مرداد به مناسبت شهادت امام محمدتقی (ع) اجرایی ندارند.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش‌های «اعتراف» به کارگردانی شهاب حسینی در تالارهای اصلی، «آرسن» به کارگردانی بهزاد صدیقی در تالارقشقایی ، «صبح یه روز لعنتی » به کارگردانی حسن باستانی در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر دوشنبه 30 مرداد به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام محمد تقی (ع) به صحنه نمی‌روند.

این در حالی است که نمایش «پسران تاریخ» به کارگردانی اشکان خیل نژاد در تالار چهارسو در این تاریخ  استثنائا  در ساعت 18 به صحنه خواهد رفت.

براساس این گزارش نمایش های «راشومون» به کارگردانی رضا کوچک زاده در تالار قشقایی ، «ناتمام» به کارگردانی کهبد تاراج در تالار سایه،«دشمن خدا» به کارگردانی عمادالدین رجب لو در پلاتو اجرا نیز روز سه شنبه 31 مرداد اجرایی ندارند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین