کد خبر: ۹۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
جانشین انتظامی استان قزوین از دستگیری فردی که با صدور چک بلامحل در قبال خرید محصولات کشاورزی و انواع لوازم از صنف‌های مختلف بیش از ۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است، خبر داد.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سرهنگ سلمان امیری اظهار داشت: به دنبال شکایت 20 کشاورز شهرستان بویین زهرا مبنی بر کلاهبردای فردی به بهانه خرید محصولات کشاورزی، لوازم خانگی، لاستیک خودرو و خرید اتومبیل، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: پلیس آگاهی در راستای احقاق حقوق و مطالبه شهروندان با حساسیت بیشتری موضوع را پیگیری و با تشکیل اکیپ ویژه و تحقیقات گسترده پلیسی متهم را در مخفیگاه خود در شهرستان "البرز " قزوین شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

امیری مبالغ کلاهبرداری متهم از شهروندان را بالغ بر پنج میلیارد ریال عنوان و خاطر نشان کرد: این کلاهبردار با صدور چک بلامحل اقدام به خرید محصولات جو و گندم کشاورزان، علوفه دامی، لوازم خانگی، لاستیک خودرو و خرید اتومبیل درشهرستان بویین زهرا کرده و متواری شد که می‌بایست کشاورزان با توجه به فرار رسیدن فصل برداشت، محصولات کشاورزی خود را به افراد معتبر و شناخته شده بفروشند.

وی  تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.

منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین