کد خبر: ۹۹۷۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱
زهرا نژاد بهرام اظهار کرد: مراسم تحلیف شورای پنجم چهارشنبه ساعت 8 صبح آغاز خواهد شد و قرار است در این جلسه، شهردار جدید و همچنین سرپرست شهرداری تهران و هیئت رئیسه دائم شورا انتخاب شوند.
ناطقان: زهرا نژاد بهرام اظهار کرد: مراسم تحلیف شورای پنجم چهارشنبه ساعت 8 صبح آغاز خواهد شد و قرار است در این جلسه، شهردار جدید و همچنین سرپرست شهرداری تهران و هیئت رئیسه دائم شورا انتخاب شوند.

وی تصریح کرد: مدارک نجفی به وزارت کشور ارائه شده است اما دلیل انتخاب سرپرست این است که شهر نمی تواند از منظر قانونی حتی یک ساعت هم بدون مدیر بماند.

منتخب شورای شهر پنجم ادامه داد: مراسم تحلیف با حضور استاندار و فرماندار تهران و نماینده وزارت کشور، توسط فرمانداری تهران برگزار خواهد شد.

نژاد بهرام افزود: در جلسه چهارشنبه فرماندار و استاندار تهران سخنرانی می کنند، و بعد از مراسم تحلیف و قرائت سوگند نامه به مرقد مطهر امام خمینی (ره) جهت تجدید پیمان با آرمان های ایشان و انقلاب اسلامی خواهیم رفت و مراسم به اتمام خواهد رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین