کد خبر: ۱۱۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
معاون رئیس جمهور در گفتگو با "ناطقان":
مونسان پیرامون اهمیت احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی در استانها گفت: یکی از مهمترین ظرفیتهایی که برای رونق اشتغال در جای جای کشور وجود دارد، همین بناهای تاریخی است و بهره برداری از آنها می تواند تاثیر بسزایی در ایجاد ارزان شغل برای مردم بومی و جلوگیری از مهاجرت داشته باشد.
رییس سازمان میراث فرهنگی در گفتگو با خبرنگار "ناطقان" پیرامون دلایل سفرش به استان سمنان گفت: چندین پروژه در حوزه گردشگری کامل شده و در این سفر مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و همچنین برنامه کلنگ زنی و بازدید از برخی ابنیه تاریخی استان نیز انجام خواهد شد.

مونسان ادامه داد: پروژه گردشگری خانه کلانتر در سمنان به بهره برداری میرسد و همچنین فاز دوم توسعه موسسه گردشگری ایرانیان کلنگ زنی خواهد شد.

معاون رییس جمهور پیرامون اهمیت احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی در استانها گفت: یکی از مهمترین ظرفیتهایی که برای رونق اشتغال در جای جای کشور وجود دارد، همین بناهای تاریخی است و بهره برداری از آنها می تواند تاثیر بسزایی در ایجاد ارزان شغل برای مردم بومی و جلوگیری از مهاجرت داشته باشد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی تاکید کرد: حمایت از صنعت گردشگری در جلوگیری از مهاجرت به تهران و شهرهای بزرگ موثر است و تلاش می کنیم با حمایت از فعالان این عرصه به تقویت اقتصاد شهرهای کوچک آنها کمک کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین