کد خبر: ۱۱۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
در پی زلزله‌ی غرب ایران،برخی دست‌اندرکاران فیلم‌ها و تئاتر یک روز از فروش‌شان را به مردم حادثه دیده این خطه اختصاص دادند.
ناطقان: فیلم سینمایی "آزاد به قید شرط" شنبه هفته آینده 27 آبان ماه در تمام شهرهای کشور دریک سانس به نفع زلزله زدگان استان کرمانشاه اکران می شود.

این فیلم از هفته آینده با طرح سلام سینما(سینمای سیار) در شهرهای کوچک فاقد سالن سینمای کشور نیز اکران خواهد شد.
درفیلم "آزاد به قید شرط" بازیگرانی چون؛امیر جعفری، شقایق فراهانی، دیبا زاهدی، لیلا اوتادی، رامین راستاد، شکرخدا گودرزی، امیر دژاکام، و... نقش آفرینی کرده‌اند.

در روز چهارشنبه 24 آبان ماه به سنگلج بیایید

درآمد حاصل از فروش بلیت نمایش «اون دیگه اینجا زندگی نمیکنه» به نویسندگی و کارگردانی «پیام عزیزی» در روز چهارشنبه 24 آبان ماه به زلزله زدگان غرب کشور تعلق می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، درآمد حاصل از فروش بلیت نمایش «اون دیگه اینجا زندگی نمیکنه» به نویسندگی و کارگردانی «پیام عزیزی» در روز چهارشنبه 24 آبان ماه به زلزله زدگان غرب کشور تعلق می‌گیرد.  به همین منظور و برای تسهیل در امور پیشنهاد می شود تماشاگرانی که در این امر خیر سهیم می شوند از گیشه تماشاخانه سنگلج بلیت را تهیه کنند.

در نمایش «اون دیگه اینجا زندگی نمیکنه» که اجرای خود را روز یکشنبه ۳۰ مهرماه در تماشاخانه سنگلج آغاز کرده بود بازیگرانی چون نازآفرین کاظمی، رسول صوری، محمد چرختاب، شیرین صفایی، میثم رازفر، هادی اسکندری، حسام اشتری، بنیامین صیادی‌نیا، الهه نادری، ندا حسینی، محمد فراهانی ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: "سحر زنی تنها است که تصمیم گرفته است خانه‌ای دربستی اجاره کند تا آسایش بیشتری داشته باشد که اتفاقات عجیبی در آن خانه باعث می‌شود به خانه‌ای جدید نقل مکان کند اما در خانه جدید نیز نمی‌تواند آسایش پیدا کند و..."

«اون دیگه اینجا زندگی نمیکنه» به نویسندگی و کارگردانی «پیام عزیزی» از روز دوشنبه 29 آبان به اجراهای خود در تماشاخانه سنگلج ادامه خواهد داد.

اختصاص فروش امروز «غیرمجاز» برای زلزله زدگان غرب کشور

تمامی عواید حاصل از فروش بلیت فیلم «غیرمجاز» در همه سینماها امروز چهارشنبه ٢٤ آبان برای کمک و همدردی با زلزله زدگان غرب کشور خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فیلم «غیرمجاز»، عواید حاصل از فروش بلیتهای این فیلم سینمایی به کارگردانی حسن یکتاپناه و تهیه کنندگی محمدحسین عامری پویا، امروز چهارشنبه ٢٤ آبان،  در تمام سینماها به منظور همدردی و کمک به زلزله زدگان غرب کشور به این عزیزان تعلق خواهد گرفت.

به همین منظور هموطنان می توانند جهت همراهی و سهیم بودن در این اقدام، فیلم سینمایی «غیرمجاز» را در سینما آزادی، پردیس کورش، پردیس مگامال، پردیس زندگی، ارگ تجریش، اریکه ایرانیان، سینما سمرقند، ایران، پردیس چهارسو، سینما جوان، سپیده، عصر جدید، پردیس کیان، پردیس تماشا، پردیس راگا، سینما جی،اشراق و پردیس ملت تماشا کنند.

در این فیلم اجتماعی میلاد کی‌مرام، لیلا زارع، یاسمن معاوی، نگار جوکار با حضور پریوش نظریه و با هنرمندی لوون هفتوان به ایفای نقش پرداخته اند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین