کد خبر: ۱۴۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
عضو مجلس خبرگان رهبری:
آیت الله هاشم زاده هریسی با تکذیب انتساب بیانیه تعدادی از اعضای خبرگان به کلیت این مجموعه گفت: این بیانیه رسمی نیست و به نام مجلس خبرگان نیست بلکه بیانیه عده ای از نمایندگان مجلس خبرگان است.
ناطقان: عضو مجلس خبرگان رهبری در واکنش به خبر برخی رسانه ها با عنوان درخواست مجلس خبرگان برای عذرخواهی رئیس جمهور بدلیل نقض عهد آمریکا در برجام گفت: این بیانیه رسمی نیست و به نام مجلس خبرگان نیست بلکه بیانیه عده ای از نمایندگان مجلس خبرگان است.

آیت الله هاشم زاده هریسی تاکید کرد: حتی بطور کلی هم نمی توانند بگویند که چند نفر از خبرگان اینطور می خواهند.

به گزارش ناطقان؛ پیش از این برخی رسانه ها در اطلاعیه ای به نقل از مجلس خبرگان نوشته بودند: لازم است رئیس جمهور محترم، صادقانه و با صراحت، نسبت به خسارتهای وارده در برجام که بخاطر عدم رعایت خطوط قرمز ترسیمی توسط رهبر معظم انقلاب از جمله اخذ تضمین های لازم از ۵+۱  و نیز عدم رعایت اقدام متناظر و گام به گام، پدید آمد از مردم عزیر ایران عذر خواهی کرده، تجربه توافق برجام را چراغ راه آینده قرار دهند. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین