کد خبر: ۱۴۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۵۱۳ سارق در دوازدهمین مرحله از اجرای طرح رعد خبر داد.
ناطقان: سردار حسین رحیمی در دوازدهمین مرحله از اجرای طرح رعد که صبح امروز در محل پلیس پیشگیری تهران بزرگ برگزار شد، گفت: دوازدهمین مرحله از این طرح در سطح کلانتری‌های سراسر پایتخت برگزار شد و در جریان آن ۵۱۳ سارق دستگیر شدند که از این تعداد حدود ۵۰ سارق مربوط به سرقت خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه بودند و ۱۸۲ سارق اقدام به سرقت از داخل خودرو کرده بودند. همچنین حدود ۳۰ سارق قاپ زن بوده و دیگر دستگیرشدگان نیز به دلیل ارتکاب دیگر سرقت‌ها دستگیر شدند.

رحیمی ارزش ریالی اموال مسروقه کشف شده از سارقان و مال خران دستگیر شده در این طرح را بیش از سه میلیارد تومان عنوان کرد.

وی همچنین از دستگیری ۲۸۲ فروشنده مواد مخدر در پایتخت خبر داد و گفت: همچنین هشت باند مواد مخدر نیز متلاشی شده و ۵۰۱ معتاد متجاهر و لامکان نیز جمع‌آوری شد.

رحیمی با بیان اینکه برخورد با کالای قاچاق از جمله اولویت‌های پلیس است، خاطرنشان کرد: ۳۱ نفر که در امر قاچاق کالا فعالیت داشتند دستگیر شده و همچنین سه باند قاچاق کالا نیز منهدم شد.

رحیمی ارزش ریالی اموال قاچاق کشف شده را بالغ بر سه میلیارد تومان اعلام کرد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین