کد خبر: ۱۵۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
باشگاه یوونتوس اعلام کرد که کریستیانو رونالدو در دیدار دوستانه برابر رئال مادرید به میدان نخواهد رفت.
ناطقان: به نقل از مدیاست، کریستیانو رونالدو بعد از  ۹ سال حضور در رئال مادرید تصمیم گرفت که این تیم را ترک کند و راهی یوونتوس شود.

قرار است که این باشگاه ایتالیایی به‌زودی برای برگزاری تمرینات آمادگی خود راهی آمریکا شود و دیدار دوستانه‌ای را در آن جا با رئال مادرید برگزار کند.

برای بسیار از هواداران یوونتوس و رئال مادرید این علامت سوال بزرگ وجود داشت که آیا کریستیانو رونالدو در این دیدار به میدان خواهد رفت یا نه.

باشگاه یوونتوس اعلام کرد که رونالدو در روزهای پایانی ماه میلادی جاری تمرینات خود با یوونتوس را آغاز خواهد کرد و به این ترتیب او تیم را در سفر به آمریکا همراهی نخواهد کرد و در دیدار برابر رئال مادرید به میدان نمی‌رود.

یوونتوس هفت فصل پیاپی است  که قهرمانی در رقابت‌های سری A را به دست می‌آورد و به نظر می‌رسد که قهرمانی‌های پیاپی این تیم با آمدن کریستیانو رونالدو باز هم ادامه خواهد داشت.

رونالدو با یوونتوس قرارداد چهار ساله امضا کرده است و به عنوان گران‌ترین خرید تاریخ این باشگاه ایتالیایی انتخاب شده است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین