کد خبر: ۱۷۰۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶
رئیس دفتر سیاسی حماس درباره وارد شدن هرگونه گزندی به معاونش العاوروی پس اینکه واشنگتن پاداش ۵ میلیون دلاری برای دست یابی به وی قرار داد، هشدار داد.
ناطقان: به نقل از روسیاالیوم، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس درباره وارد شدن هرگونه گزندی به معاونش صالح العاروری هشدار داد.

وی در جریان دیدار با اشرف سلیمان سفیر آفریقای جنوبی در غزه از پرتوریا خواست که به آمریکا برای عدول از تصمیمات جانبدارانه ای از اشغالگران فشار وارد کند.

هنیه ضمن هشدار درباره وارد شدن هر گونه گزندی به شیخ صالح العاروری اعلام کرد: این اقدام(ترور العاروری) اوضاع و شرایط منطقه را کاملا در شرایط متفاوتی قرار داد.

وی همچنین درباره خطرناک بودن تحولات اخیر به ویژه در بیت المقدس و رویکرد واشنگتن در حذف حق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین شان وو قانون هویت اسرائیلی و نیز ادامه شهرک سازی و تلاش ها برای جدایی غزه از کرانه باختری و گامهای سریع به سوی عادی سازی در منطقه هشدار داد.

شایان ذکر است که روز سه شنبه ۱۳ نوامبر وزارت خارجه آمریکا از قرار گرفتن صالح العاروری در فهرست تروریسم خود خبر داد و پاداش ۵ میلیون دلاری برای هرکه اطلاعاتی از وی بدهد، قرار داد.
منبع: مهر
برچسب ها: هشدار ، هنیه ، آمریکا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین