کد خبر: ۱۷۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
در آنونس رسمی اکیپ برای مراسم توپ طلا سال 2018 به نظر می رسد سه نامزد نهایی این جایزه مشخص شده است.
ناطقان: به نقل از آس، مراسم توپ طلا سال 2018 سوم دسامبر برگزار می شود. به همین خاطر اکیپ فرانسه در شبکه های اجتماعی نخستین آنونس مربوط به این جایزه را منتشر کرد که تصویر کیلیان ام باپه، رافائل واران و لوکا مودریچ به ترتیب دیده می شود. دو بازیکن فرانسوی و هافبک کروات رئال مادرید که اخیرا جایزه The Best و بهترین بازیکن لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد به نظر می‌رسد به ترتیب سه نامزد نهایی توپ طلا باشند.

این ویدئو با تصاویری از کریستیانو رونالدو برنده توپ طلا در سال گذشته آغاز می‌شود و سپس ام‌باپه و واران دیده می‌شوند که قهرمانی در جام‌جهانی را جشن می‌گیرند. تصویر بعدی متعلق به مودریچ است که در حال بوسه زدن بر جام لیگ قهرمانان است. سپس تصاویر دیگر نامزدهای توپ طلا به صورت کوتاهی نمایش داده می‌شود. بازیکنانی همچون محمد صلاح، رونالدو، لیونل مسی، نیمار، پل پوگبا، آنتوان گریزمان، انگولو کانته، ادن هازارد و ... در این بخش حضور دارند. این ویدئو دوباره با نمایش دادن تصاویری از ام باپه، واران و مودریچ به پایان می رسد.

نکته عجیب دیگر این ویدئو اختصاص دادن بخش کوتاهی به گریزمان، مهاجم فرانسوی است. او که یکی از بخت های نخست کسب توپ طلا محسوب می شود تنها در چند لحظه و با پیراهن اتلتیکو نشان داده می شود. این برخلاف ام باپه، واران، پوگبا و کانته است که با پیراهن تیم ملی فرانسه نشان داده می شوند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین