کد خبر: ۱۷۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴
اتحادیه عرب در شرایطی که یورش صهیونیستها به مناطق مختلف کرانه باختری ادامه دارد، بازهم بیانیه صادر کرد.
ناطقان: به نقل از النشره، اتحادیه عرب با صدور بیانیه ای به دنبال نشست فوق العاده در قاهره درباره فلسطین خواستار فشار بر اسرائیل اشغالگر و توقف اقدامات آن علیه ملت فلسطین به شکل فوری شد.

اتحادیه عرب جنایات گسترده رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها را محکوم کرد و آنرا جنایت جنگی و ضد انسانی دانست.

در این بیانیه آمده است: این جنایات در حال حاضر در کرانه باختری به شکل محاصره و یورش های گسترده به شهرها و روستاها و اردوگاههای فلسطینی و نیز اعدام صحرایی بدون محاکمه و تعدی به غیرنظامیان و ویران منازل و تخریب اموال آنها از سوی ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان است.

اتحادیه عرب همچنین تصمیم به تشکیل تیمی عالی رتبه از کشورهای عضو و دبیر خانه این اتحادیه که با هماهنگی دبیر خانه و کشورهای عضو تشکیل می شود برای دیدار با مسئولان برزیلی و استرالیایی شد تا به اطلاع این کشورها برساند که به قانون بین المللی و قطعنامه مشروع بین المللی درباره قدس پایبند باشند.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین