کد خبر: ۲۰۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
نایب رئیس انجمن صنایع غذایی مازندران میزان افت مصرف محصولات لبنی را در استان حدود ۱۵ درصد اعلام کرد.
ناطقان: اسماعیل خاتمی مقدم پیش ازظهر یکشنبه با بیان اینکه رابطه بخش صنعت با حوزه اطلاع رسانی قطع است درباره بالابودن قیمت محصولات لبنی اظهار داشت: در حال حاضر شاهد ۱۵ درصد افت مصرف محصولات لبنی هستیم و ۷۰ درصد قیمت تمام شده لبنیات را شیرخام و بقیه را دستمزدها و سایر هزینه ها تشکیل می دهد.

وی با بیان اینکه قیمت شیر خام  نسبت به سال قبل ۸۰ درصد رشد یافته افزود: صنایع سلولوژی نیز رشد ۱۸۰ درصدی رسیده است.

وی با عنوان اینکه اقتصاد دستوری به نفع تولیدکنندگان و مشتریان نیست گفت: کمتر از ۳۰ درصد محصولات غذایی که مصرف می شود صنعتی و مابقی غیرصنعتی است.

حسن مکرمی مدیر نظارت بر مواد غذایی، بهداشتی و آشامیدنی علوم پزشکی مازندران درباره پالم و مصرف آن گفت: در مصرف لبنیات باید سراغ لبنیات پاستوریزه رویم.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه غذایی در سازمان غذا و دارو گفت: شاخص مخاطرات گروه های مختلف غذایی از این طریق شناسایی خواهد شد و وظیفه دولت و دستگاه های نظارتی، کاهش مخاطرات است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین