کد خبر: ۲۲۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
یک عصو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
ناطقان: علی اصغر یوسف نژاد در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

جواد کاظم نسب  به وزیر صنعت، معدن و تجارت: تسریع در گشایش سامانه سجاد و پرداخت مابقی خسارات کشاورزان خوزستانی.

حسینعلی حاجی دلیگانی به وزیر نفت: علت عدم پذیرش بیماران غیرشرکت نفتی در درمانگاه پلی کلینیک نفت شاهین شهر علی‌رغم دستور صریح جنابعالی چیست؟

سیدجواد ساداتی نژاد به رئیس جمهور: صدور دستور ویژه برای حمایت مالی و ارائه تسهیلات به کارگاه‌های گلابگیری. لزوم حمایت از سازوگار دو هزار بومگردی کشور. به وزیر ورزش و جوانان: لزوم تخصیص تسهیلات مالی و حمایت از باشگاه‌های ورزشی و پرداخت بهای آب، برق و گاز این اماکن. به دو هزار بومگردی کشور.

شهاب نادری به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: لزوم توجه به اینترنت حوزه اورامانات با توجه به شرایط گردشگری منطقه. به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم جذب نیروهای بومی در منطقه اورامانات. به وزیر راه و شهرسازی: لزوم احداث بزرگراه قازانچی به اورامانات با توجه به مجوزهای موجود. به وزیر نیرو: لزوم توجه به سامانه گرمسیری و سردسیری در استان کرمانشاه. به رئیس جمهور: لزوم تأمین اقلام بهداشتی برای استان کرمانشاه و منطقه اورامانات.

سیدمحمدجواد ابطحی به رئیس جمهور: لزوم اجتناب از اتخاذ تصمیمات خلق‌الساعه در موضوع مبارزه با کرونا و مشورت با کارشناسان مجرب پیش از تصمیم‌گیری.

سیدهادی بهادری به رئیس جمهور: لزوم یکسان سازی و ترمیم حقوق بازنشستگان.

حبیب الله دهمرده به وزیر آموزش و پرورش: دانش آموزان مناطق محروم از جمله استان سیستان و بلوچستان به دلیل نبود زیرساخت‌ها دچار افت تحصیلی می‌شوند، دستور دهید این تبعیض‌ها هر چه سریع‌تر پایان یابد.

سیدحمایت میرزاده و قاسم احمدی لاشکی به وزیر آموزش و پرورش: علت اجبار معلمان و دانش آموزان به استفاده از شبکه شاد قبل از پیش‌بینی تمهیدات مربوط به اینترنت و ارائه گوشی مناسب چیست؟

نصرالله پژمانفر به وزیر کشور: چرا در موضوع پروژه پدیده شاندیز و با توجه به تعیین تکلیف از سوی دادگاه و مسئولین دولتی، هنوز شفاف سازی و اطلاع رسانی در این خصوص نمی‌شود؟ تعلل مسئولین و مدیران شرکت پدیده برای بازگشایی نماد شرکت توسعه و خرید و فروش آن در بورس چیست؟ همچنین به رئیس جمهور: با توجه به همه گیر شدن کرونا چرا برنامه‌های اعلامی دولت برای اقشار ضعیف مانند کارگران روزمزد بروز و ظهور بیرونی نداشته است؟ برنامه دولت برای پساکرونا چیست؟ به وزیر ارشاد: چرا با وجود افزایش ۵۰ درصدی فصل ۱۰ قانون مدیریت خدمات کشوری، این افزایش امتیازات برای کتابداران شاغل نهاد کتابخانه‌های عمومی اعمال نشده است. این در حالی است که این قشر سطح نازلی از حقوق دارند. به وزیر کشور: با توجه به انتخاب هیأت مدیره پدیده چرا اعلام زمان‌بندی بررسی، شفاف اعلام نمی‌شود.

علی اسماعیلی و علی اصغر یوسف نژاد به وزیر آموزش و پرورش: فروش کتب درسی دانش‌آموزان از طریق اینترنت توسط آموزش و پرورش به معنای تصدی‌گری دولت است. علی اسماعیلی به وزیر نیرو: ضرورت رفع مشکل گل آلود بودن آب شرب شهر و سرخ رود بعد از افتتاح پروژه به دست وزیر نیرو.

جلال محمودزاده به وزیر تعاون: چرا شرکت دخانیات کشور نسبت به پرداخت مطالبات توتون‌کاران اقدام نمی‌کند؟

علی بختیار به وزیر نیرو: علت عدم اجرای عملیات علاج‌بخشی مدیریت سد باختر خوانسار علی‌رغم تأمین منابع چیست؟ به وزیر کشور: لزوم اختصاص زمین و راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی گلپایگان با توجه به تصویب قانون مربوطه.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین