کد خبر: ۲۶۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران دربازدیداز مرکز تماس ۲۰۲۰ مخابرات ، با بیان اینکه این مرکزبه عنوان ویترین خدمات مخابرات در کشور است، اظهار داشت : کسب رضایت مشتریان و ارتقای جایگاه برند شرکت مخابرات ایران، مهمترین اولویت شرکت مخابرات است و تحقق این هدف،با تحول در پاسخگویی امکان پذیر می باشد.
ناطقان: مهندس سلطانی،مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در این بازدید به همراه این معاونان این شرکت از نزدیک به بررسی وضعیت موجود و چگونگی پاسخگویی به مشتریان در مرکز تماس ۲۰۲۰ پرداخت .

مهندس سلطانی با تاکید بر تلاش برای کسب حداکثری رضایت مشتریان و کاهش شکایات آنان، پاسخگویی درست و به موقع و کاهش مدت زمان انتظار مشتریان برای رفع مشکلات موجود را به عنوان یک اصل کلی اعلام کرد و افزود: نارضایتی مشتریان، یکی از دغدغه های اصلی شرکت مخابرات ایران می باشد که با هماهنگی بیشتر بین سامانه های فناوری اطلاعات و زیر ساخت های موجود امکان پذیر می باشد.

مهندس سلطانی با تاکید بر تلاش برای کسب حداکثری رضایت مشتریان و کاهش شکایات آنان، پاسخگویی درست و به موقع و کاهش مدت زمان انتظار مشتریان برای رفع مشکلات موجود را به عنوان یک اصل کلی اعلام کرد و افزود نارضایتی مشتریان، یکی از دغدغه های اصلی شرکت مخابرات ایران می باشد که با هماهنگی بیشتر بین سامانه های فناوری اطلاعات و زیر ساخت های موجود امکان پذیر می باشد.

وی در ادامه افزود برای رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه مخابرات و ارتباطات، باید اقدامات سریع انجام شود و هماهنگی بیشتر بین حوزه های فناوری اطلاعات، شبکه، امور مشتریان و سایر بخش ها برای رفع موانع و مشکلات موجود، رضایت شهروندان را محقق خواهد کرد.

 

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، تصریح کرد :  باید تمرکز خود را به سمت پاسخگویی مکانیزه و اتوماتیک توسط سامانه ۲۰۲۰ معطوف کنیم و در این راستا افزایش کیفیت سرویس ها و همچنین کیفیت شبکه مخابراتی، منجر به افزایش رضایتمندی شهروندان خواهد شد.

وی افزود اجرای درست و بهینه هر طرح فنی و ارائه خدمات مناسب در استان تهران، با مدیریت دانش و تبادل تخصص و تجربه ها، در سایر استان ها نیز قابل اجرا می باشد.

در این بازدید که معاونان شرکت مخابرات ایران، ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران، بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران و تعدادی از مدیران منطقه تهران نیز حضور داشتند، گزارشی از وضعیت موجود سامانه ۲۰۲۰ و برنامه های در دست اجرا ارائه شد.

مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران، ضمن توضیحاتی درخصوص وضعیت پاسخگویی اپراتورها، میانگین مدت زمان انتظار مشتریان، تعداد تماس های ورودی و همچنین وضعیت پاسخگویان مرکز تماس ۲۰۲۰ ، اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا پاسخگویی به تمامی مسایل مشتریان در اسرع وقت به صورت غیر حضوری صورت می پذیرد .

وی همچنین به اقدامات انجام شده در مخابرات منطقه تهران برای ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات و پاسخگویی به شهروندان اشاره و افزود با اجرای طرح های جدید، تحول زیادی در این حوزه اتفاق می افتد که در نهایت افزایش‌ رضایت و کاهش شکایات مشتریان را در پی خواهد داشت.

 

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین