کد خبر: ۳۷۳۹۹
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۲
حواشی اعتراضات شب گذشته
شب گذشته جمعی از جوانان معترض در مقابل سفارت عربستان تجمعی "خودجوش" را ترتیب داده بودند، که عده ای از عناصر خودسر اقدام به انجام برخی تحرکات غیرقانونی و حمله به ماموران انتظامی و ساختمان سفارت کردند.
ناطقان: بدنبال اجرای حکم اعدام شیخ نمر(رهبر شیعیان عربستان) موجی از خشم در بین مسلمانان علیه رژیم سعودی پدید آمده است و دامنه اعتراضات از عربستان به بحرین، یمن، عراق و ایران هم رسیده است.

شب گذشته جمعی از جوانان معترض در مقابل سفارت عربستان تجمعی "خودجوش" را ترتیب داده بودند، که عده ای از عناصر خودسر اقدام به انجام برخی تحرکات غیرقانونی و حمله به ماموران انتظامی و ساختمان سفارت کردند.

در این باره سردارحسین ساجدی نیا گفت: حوالی ساعت 22:20 شنبه شب عده ای از نیروهای خودسر رو به روی سفارت عربستان تجمع کرده و مدتی بعد اقدام به پرتاب سنگ و کوکتل مولوتف به سمت ساختمان سفارت کردند.

وی با بیان این که در پی این اقدام خسارت هایی به ساختمان سفارت وارد شد، گفت: ماموران پلیس از همان دقایق اولیه با این اقدام مقابله کردند تعدادی از ماموران ما نیز زخمی شدند.

ساجدی نیا با ببان این که تعدادی از نیروهای خودسر حمله کننده به سفارت دستگیر شدند، افزود: عده قلیلی هم وارد سفارت شدند که ماموران پلیس اقدام به خارج کردن این افراد کردند.

به گفته ساجدی نیا در حال حاضر اوضاع در اطراف سفارت عربستان آرام است و ماموران پلیس تا هر زمان که لازم باشد، در محل حضور خواهند داشت.

رییس پلیس پایتخت از شهروندان خواست اعتراضات خود را از شیوه های قانونی پیگیری کنند.

گفتنی است با توجه به شکست سیاست های رژیم سعودی در یمن و سوریه، همچنین نفرتی که در جهان اسلام علیه جنایت های آنها بوجود آمده است، عموم مردم باید دقت کنند با بروز هرگونه اقدام غیرقانونی، مجالی را برای مسئولان عربستان فراهم نکنند تا بجای پاسخگویی پیرامون جنایاتشان، نقش طلبکار را ایفا نمایند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
سرباز
|
Russian Federation
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
0
2
سردار محترم : می شود تعریفی از نیروهای خود سربدهید چون نیرو به یک دسته و تیم و...سازمان یافته اطلاق می شود.چرا این این نیروهای خود سردر کشور جولان و امنیت ملی را به خطر می اندازند؟
حسن تاتار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
0
0
آتش سوزی گسترده در سفارت عربستان
حسن تاتار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
0
0
آتش سوزی گسترده در سفارت عربستان
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
0
2
چطور نیروی انتضامی با این همه تجهیزات که در کمتر زمان ممکن با تمام قوا با بد حجابی و بی حجابی مبارز می کنه و یا طی عملیات تکاوری سنگین انتن های ماهواره رو از ساختمان های به اون بلندی میندازه پایین از چند نفر نیروی خودسر بر نمیاد؟؟؟؟؟ به قول نقی معمولی تو سریال پایتخت .... مگه داریم !!!!! مگه میشه؟؟؟!!!!
پاسخ ها
امیر قدیمی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
اینجا فرق داشته ، اگر نیروی ...............ماهواره جمع آوری میکند بعدش هم بشقاب های آلومینیومی ماهواره را مزایده و به بالاترین قیمت میفروشد و خلاصه درآمد زایی دارد ، اگر با بد حجابی مبارزه میکند مجرمین را جریمه های نقدی بعلت خوشگلی و دو سانت کمبود پارچه مانتو ها ، میکنند و خلاصه باز هم درآمد دارد ، اینبار جریان فرق دارد ، آتش بوده آتش !!! دیگر نه درآمدی در میان بوده و نیز دود آتش شاید لباس های آن عزیزان را کثیف میکرده و خلاصه باید یک پولی هم واسه خشکشوئی هزینه میکردند ! راستی شما میخواستی پول خشکشوئی آنها را بپردازی ؟ شهروند جان شما بیشتر دقت کنی متوجه میشوی که نیروی ....................ک ب................. بیش نیست ، زمان دولت قبل که با خرید فروش نفت و سکوی نفتی کسب درآمد های سنگین داشت امروزه هم خلاصه با طراحی جرم برای مردم مظلوم ما بدون رعایت کردن اخلاقیات مانند آنچه شما اشاره کردید که از دیوار و پشت بام مجتمع های مسکونی بالا و پایین رفته و خلاصه این بشقاب ماهواره ی بد و ظالم و مجرم را برداشته و با خشم تمام تاکید میکنم خشم تمام زیر پاهای خودشان آنها را خم کرده ، بشقابی که عامل اصلی گرانی ، تورم ، فساد ، دزدی ، اختلاس ، بیکاری ، فقر و ... شده است ، ما نیز این بشقاب را محکوم میکنیم شما هم این بشقاب را محکوم کنید .
حسن تاتار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
1
0
آتش سوزی گسترده در سفارت عربستان
بنظرم باید بصورت دقیق علت آتش سوزی سفارت عربستان در 12 دی سال 1394 بررسی صورت پذیرد تا اذهان مردم تنویر شود.کمیته حقیقت یاب در خصوص علت آتش سوزی گسترده سفارت عربستان تشکیل شود.
برخی از #حاضران در تجمع امشب مقابل سفارت می‌گویند آتش سوزی داخل سفارت، عمدی و کار خود کارکنان #سفارت و پیش از ورود تجمع کنندگان به ساختمان اصلی سفارت بوده است.
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
ارام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
1
1
دلم خنک شد تلافی حجاج مظلوم رو سرشون در اوردین وهابیون بیشرف تو ایران جای ندارن
زهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
0
0
اصلا از عربستان خوشم نمياد ولی حمله به سفارت ها کار اشتباهیه چرا تا یه اتفاق پیش میاد به سفارت کشور ها حمله می کنید؟؟؟ اون از حمله وحشیانه به سفارت انگلیس حالا هم عربستان
امیر قدیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
0
نظر من چرا منتشر نشده ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین