کد خبر: ۳۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
سرپرست تیم فوتبال نفت گفت: علیرضا بیرانوند به هیچ عنوان از این تیم جدا نمی‌شود.
ناطقان:رحیم ایرانیان در خصوص حضور علیرضا بیرانوند در تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: این مسئله به هیچ عنوان صحیح نیست. او از سرمایه‌های باشگاه نفت است.

وی با تکذیب معاوضه بیرانوند با سوشا مکانی ادامه داد: اصلا چنین اتفاقی رخ نخواد داد. بیرانوند با ما قرارداد دارد و تا پایان مدت قرارداد خود در نفت خواهد ماند.

سرپرست تیم فوتبال نفت در مورد پست اینستاگرامی بیرانوند که شائبه حضور او در پرسپولیس را تقویت کرده، گفت: جدایی از نفت و پیوستن به پرسپولیس دست خود بازیکن نیست که بخواهد در این باره تصمیم بگیرد. این باشگاه است که رأی نهایی را در خصوص بیرانوند می‌دهد. این دروازه‌بان مورد اعتماد ما و کادر فنی است و از نفت جدا نخواهد شد.

وی درباره وضعیت پیام صادقیان خاطرنشان کرد: صادقیان دوست ندارد در نفت بماند اما قرار است علیرضا منصوریان و مدیران باشگاه در دو روز آینده در خصوص ماندن یا رفتن او تصمیم بگیرند.

منبع:میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین