کد خبر: ۴۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
مقصد بعدی دروازه‌بان تیم فوتبال نفت از ماه‌ها قبل از پایان فصل مشخص شده است.
ناطقان:برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران، مقصد بعدی یک بازیکن از ماه‌ها قبل از پایان فصل مشخص شده است. حتی اگر این موضوع به صورت قطعی رخ ندهد اما بازیکن مورد نظر یک تیم بزرگ را به عنوان مشتری پروپا قرص خواهان خود می‌بیند.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان فعلی تیم فوتبال نفت است اما شرایط به گونه‌ای پیش رفته که ظاهرا پرسپولیسی‌ها از حضور او در تیمِ فصل آینده خود مطمئن هستند. حتی علیرضا منصوریان پس از درخشش بیرانوند در دیدار مقابل پرسپولیس اعلام کرد، دروازه‌بان تیمش پس از پایان فصل می‌تواند به هر تیمی که می‌خواهد بپیوندد و پولی هم که می‌گیرد حلالش باشد.

از سوی دیگر محمود خوردبین، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «فصل بعد اجازه نمی‌دهم بیرانوند رفتارهایی مانند وقت‌کشی را در پرسپولیس انجام دهد.» همه این موارد در کنار هم کدهایی خاص هستند که حکایت از بر تن کردن پیراهن شماره یک پرسپولیس توسط بیرانوند در فصل آینده دارند.

جالب اینکه تعدادی از لیدرهای باشگاه پرسپولیس در روز بازی با نفت اقدام به تشویق بیرانوند کردند. اگر بیرانوند در لیگ برتر شانزدهم به پرسپولیس بپیوندد شاید تنها بازیکنی در سال‌های اخیر باشد که از ماه‌ها قبل تیمِ فصل آینده خود را می‌شناخته است.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین