کد خبر: ۶۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه اعتراضات زیادی از اهالی سینما به نمایندگان مجلس درباره جشنواره فجر واصل شده است، گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس این موضوع را مورد بحث و بررسی قرار خواهدداد.
ناطقان: سید احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخبار منتشرشده در مورد حضور افراد دو تابعیتی در داوری جشنواره فیلم فجر گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس موضوع حضور افراد دو تابعیتی در داوری جشنواره فیلم فجر را به طور قطع مورد بررسی قرار خواهد داد و از دستگاه‌های نظارتی و امنیتی در این مورد گزارش خواهد خواست.

وی افزود: پیش از این هم بنا بود تا کمیسیون فرهنگی پس از پایان جشنواره فیلم، موسیقی، تئاتر و هنرهای تجسمی فجر، این جشنواره‌ها را طی جلساتی مورد بررسی قرار دهد و قطعاً موضوع دو تابعیتی در جشنواره فیلم فجر در کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: همچنین در مورد داوری فیلم‌ها و اعتراضات زیادی که به داوری جشنواره فیلم فجر شده، در کمیسیون فرهنگی بررسی می‌شود که بعضاً این اعتراضات، اعتراضات قابل‌قبولی نیز هست.

قاضی‌زاده هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: اعتراضات زیادی توسط اهالی سینما به ما واصل شده هم از جامعه کارگردانان و هم منتقدان؛ درباره فرایند طی‌شده در بررسی فیلم‌ها در محل جشنواره هم اعتراضاتی به بنده واصل شده است.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین