کد خبر: ۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
حسام الدین آشنا گل به خودی زد؟
لذا فارغ از تحلیل همه ابعاد رای ضعیف مجلس به گزینه پیشنهادی رئیس جمهور، نباید تاثیر اظهارات بی موقع و غیرضروری مشاور رئیس جمهور را در 160رای نمایندگان مخالف با وزیر پیشنهادی نادیده گرفت
ناطقان: امروز جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در حالی برگزار شد که صحن علنی بهارستان علاوه بر بررسی کارنامه محمود نیلی به محکوم کردم سخنان روز گذشته حسام الدین آشنا هم آغشته بود.

همانطور که پیش بینی می شد نمایندگان دلیل مشخصی برای عدم رای اعتماد به وزیر پیشنهادی در دست نداشتند؛ اما کنایه های تندی که مشاور رئیس جمهور شب گذشته در صفحه فیسبوکش نثار بهارستانی ها کرد، همچون پیراهن عثمان در دست نمایندگان بود و بخش قابل توجهی از نطق مخالفان وزیر پیشنهادی مصروف پاسخ به سخنان آشنا شد.

لذا فارغ از تحلیل همه ابعاد رای ضعیف مجلس به گزینه پیشنهادی رئیس جمهور، نباید تاثیر اظهارات بی موقع و غیرضروری مشاور رئیس جمهور را در 160رای نمایندگان مخالف با وزیر پیشنهادی نادیده گرفت و بدون تردید طرح چنین اظهارات تحریک آمیزی؛ آن هم یک شب قبل از برگزاری جلسه رای اعتماد به وزیر؛ پتانسیل خوبی در اختیار اقلیت مجلس قرار داد تا اکثریت را با خود همراه کنند.

گفتنی است در اواسط شهریور سال جاری، رسانه های جریان افراطی با انتقاد از فعالیت محمدامین آشنا( فرزند مشاور رئیس جمهور) در منطقه آزاد کیش و جنجال های متعدد پیرامون این مسئله، اتهام وجود رانت در دولت را مطرح کردند و گویا فرزند حسام الدین آشنا مجبور به ترک جزیره شد.


تصویری که از حضور محمد امین آشنا در یکی از جلسات منطقه آزاد کیش منتشر شد

در کنار دو حاشیه سازی بزرگی که خانواده آشنا در ماه های اخیر روی دست دولت گذاشتند؛ نباید به شایعه دخالت های مشاور رئیس جمهور در برخی انتصابات بی توجه بود چرا که بدنبال مطرح شدن حضور محمدامین آشنا در جزیره کیش؛ اخباری مبنی بر اعمال نفوذ حسام الدین آشنا برای انتصاب حسین دهباشی به سمت "مدیر جزایر اقماری سازمان منطقه آزاد کیش" منتشر شد و البته رسانه ها نکاتی را پیرامون نقش دهباشی در فتنه 88  منتشر کردند که  آشنا هیچ گاه حاضر به ارائه توضیحات در خصوص این اتهامات نشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین