کد خبر: ۷۹۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
برخلاف هیاهوی چند روز اخیر، گزینه جذب بازیکن در سمت راست استقلال، رامین رضاییان نیست.
ناطقان:در روزهای اخیر شایعات زیادی مطرح شده مبنی بر اینکه رامین رضاییان در فهرست علیرضا منصوریان برای فصل آینده قرار دارد.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پایان نشست خبری در دیدار مقابل الاهلی عربستان در واکنش به این سؤال که آیا رضاییان در فهرستش قرار دارد  یا خیر، عنوان کرد که هدفش حفظ ستاره‌های استقلال است نه جذب بازیکن.
 
منصوریان بدش نمی‌آید که رضاییان را جذب کند اما از حواشی و اینکه خود رضاییان نخواهد استقلالی شود، نگران است و به همین دلیل موضع رسمی ندارد. با این حال، قبل از اینکه صحبت از رضاییان شود، گزینه‌ای که منصوریان برای جناح راست خود داشت، دانیال ماهینی بود؛ بازیکن استقلال خوزستان که در یکی، دو فصل اخیر بازی‌های خوبی برای استقلال انجام داده است. باید دید که در نهایت منصوریان رضاییان را انتخاب می‌کند یا ماهینی را.


منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین