کد خبر: ۱۰۰۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
کسری نوری روزنامه‌نگار، از سوی نجفی شهردار جدید پایتخت به عنوان سرپرست موسسه همشهری جایگزین مهدی ذاکری مدیرعامل این موسسه شد.
ناطقان: ذاکری هشت سال بر موسسه همشهری مدیریت کرد. روزنامه همشهری در سال ۱۳۷۱ در دوره شهرداری کرباسچی تاسیس شد و به عنوان اولین روزنامه رنگی با رویکرد اجتماعی و محیط زیستی مورد توجه قرار گرفت و خیلی زود به عنوان پرتیراژترین روزنامه کشور شناخته شد. در دوره شهرداری قالیباف نیز این موسسه تحولاتی همچون افتتاح بزرگترین مجموعه چاپخانه و انتشار مجموعه مجلات متنوع و تغییراتی در روزنامه رخ داد و همچنان به عنوان بزرگترین موسسه مطبوعاتی کشور شناخته می شود.

یادآوری می‌شود، کسری نوری روزنامه نگار سابقه سردبیری روزنامه‌های ایران و شهروند را در کارنامه خود دارد و اکنون مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت است.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین