کد خبر: ۱۰۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
سرپرست اورژانس کشور از افزایش تعداد مسمومان غذایی در استان گیلان به 208 نفر و درمان آنها خبر داد و در مورد علت حادثه گفت: بر اساس آزمایش‌های اولیه مرغ‌های استفاده شده در آشپزخانه‌ای که غذا را تهیه کرده بود آلوده بوده است.
ناطقان: پیرحسین کولیوند، در مورد آخرین جزئیان مسمویت غذایی شهروندان صومعه‌سرا و فومن استان گیلان گفت: بر اساس آخرین بررسی‌ها تا ساعت 9:30 امروز(یکشنبه) تعداد مراجعان ناشی از این اتفاق به 208 نفر رسید که البته تمام آنها پس از درمان از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: 133 نفر از مسمومان به بیمارستان‌ امام حسین مجتبی(ع) فومن و 75 نفر نیز به بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه‌سرا مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این مسمومیت‌ها میان اهالی روستاهای کسما و پیرسرای شهرستان صومعه‌سرا و شهر بیجار فومن رخ داده در مورد علت حادثه گفت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی از EOC دانشگاه گیلان آشپزخانه‌ای که غذای 3 مراسم عروسی در شهر کسما و شهربیجار و عزاداری در پیرسرا را تهیه کرده بود توسط تیم‌های بهداشتی پلمپ شده است.

کولیوند گفت: این آشپزخانه در دهستان گوراب زرمیخ شهرستان صومعه‌سرا واقع شده و بر اساس آزمایش‌های اولیه مشخص شد که مرغ مصرفی توسط این آشپزخانه آلوده بوده است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین