کد خبر: ۱۰۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
تندیس فرشته نگهبان ۳۰ شهریورماه با حضور خانواده آتشنشانان پلاسکو و جمعی از آتشنشانان و مدیران شهری در بازار چارسو رونمایی خواهد شد.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی گروه تصویرگران هنر موگه، هدف از ساخت و نصب این تندیس، یادآوری حماسه آتشنشانان و ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری و ادای احترام به قهرمانان کشور است.

«فرشته نگهبان» عنوان این تندیس است که ارتفاع آن سه متر و از مواد قابل بازیافت با طراحی مریم کی‌بخت و اجرای هما ساداتیان و توسط گروه تصویرگران هنر موگه ساخته شده است.

قرار است ۳۰ شهریورماه ساعت ۱۹.۳۰ در لابی فرهنگی سینماهای مجموعه بازار چارسو از این تندیس طی مراسمی پرده‌برداری شود. حضور در این برنامه که با حمایت مجموعه چارسو برگزار می‌شود برای علاقه‌مندان آزاد است. مجموعه چارسو در خیابان جمهوری، تقاطع خیابان حافظ قرار دارد.

گروه تصویرگران هنر موگه در سال ۱۳۹۳ با حمایت از امید عباسی، آتشنشان فداکار، کمپینی جهانی را راه انداخت که در آن، آتشنشانان ۱۶ شهر جهان از این آتشنشان و فرشته نگهبان حمایت کردند.

همچنین این گروه، نمایشگاهی با حضور آثار هنرمندان داخلی و خارجی با نام «امید» و موضوع جانفشانی آتشنشانان فداکار در گالری ایده برگزار کرد.

~.~.~.~.~.~.~.~

کنسرت وحید تاج همراه گروه «دنگ دار» با همکاری ارکستر پاسارگاد، در تالار ایوان شمس لغو شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این برنامه، این کنسرت گروه موسیقی «دنگ دار» قرار بود در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ روز ۲۷ شهریورماه برگزار شود که به‌دلیل «مشکلات فنی» لغو شد.

مسوولان برگزاری این کنسرت اعلام کرده‌اند که هزینه بلیت‌های خریده‌شده توسط سایت فروشنده بلیت به خریداران برگشت داده می‌شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین