کد خبر: ۱۰۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
مدیرعامل استقلال استعفای منصوریان از سرمربی گری این تیم را پذیرفت.
ناطقان: بعد از تساوی استقلال مقابل ذوب آهن، علیرضا منصوریان از سمت خود استعفا داد و حالا با پذیرش این استعفا از سوی سیدرضا افتخاری، دیگر منصوریان سرمربی استقلال محسوب نمی شود.

افتخاری بر اساس آنچه که به سایت باشگاه استقلال گفته علی رغم میل باطنی با این استعفا موافقت کرده است.


مدیرعامل استقلال در همین رابطه گفت: امروز سخت ترین تصمیم دوران مدیریتی ام راگرفته و علیرغم میل باطنی با استعفای آقای منصوریان موافقت نمودم. آقای منصوریان زحمات زیادی برای تیم استقلال کشید، کسب مقام نایب قهرمانی، پیروزی در دربی و صعودبه مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا از افتخارات علیرضا منصوریان درفصل گذشته بود. ایشان فرزند استقلال است و در خانواده استقلال باقی خواهد ماند. وظیفه خود میدانم از زحمات آقای منصوریان تشکر نمایم و از بردباری و حمایت خانواده محترم آقای منصوریان درروزهای سخت تشکر و قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: و اما سخنی باهواداران عزیز؛ فوتبال آنقدر ارزش نداردکه به خاطر آن به افراد و خانواده آنها توهین شود. انتقاد و اعتراض حق مسلم هواداران عزیز است اما هرگز دین مبین اسلام اجازه نداده که بخاطر ورزش به کسی توهین شود. هواداران عزیز در روزهای سخت ازخود خویشتن داری نشان دهند و صبر و متانت خود را حفظ کنند. استقلال دارای هواداران فهیم و با فرهنگ اسلامی است، بنابراین حرمت وشأن افراد باید حفظ و رعایت شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین