کد خبر: ۱۰۵۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲
افراد باید با مشاهده علائم غیر عادی همچون خونریزی، لاغری مفرط یا احساس گیرکردن مواد غذایی حین غذا خوردن باید به پزشک مراجعه کنند و تحت چکاپ قرار گیرند.
ناطقان: با افزایش چشمگیر سرطان در سال‌های اخیر ضرورت دارد در تمام کشورها برای بیماری مانند سرطان که سیر افزایشی دارد استراتژی های متفاوتی داشته باشیم تا در آینده دچار این بیماری نشویم. با وجود پیشرفت‌های پزشکی در سال‌های اخیر مردم تلاش می کنند تا از خطر بیماری‌ها در امان باشند؛ مهم ترین را‌ه‌ برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های غیرواگیر اصلاح سبک زندگی است، اصلاح تغذیه نادرست و افزایش تحرک خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهند. با تشخیص زودرس سرطان تا حد زیادی امکان درمان قطعی این بیماری وجود دارد همچنین افراد باید با مشاهده علائم غیر عادی همچون خونریزی، لاغری مفرط یا احساس گیرکردن مواد غذایی حین غذا خوردن باید به پزشک مراجعه کنند و تحت چکاپ قرار گیرند. به علت شیوع سرطان سینه خانم‌ها باید بعد از ازدواج سالی یک و یا 2 بار برای انجام معاینه به پزشک مراجعه کنند، اما اگر شخصی سابقه ابتلا به سرطان در خانواده‌ دارد، باید به صورت ویژه پیگیر وضعیت سلامت خود باشد و برای افراد بالای 40 سال ماموگرافی سالانه توصیه می‌شود تا تحت کنترل باشند. خانم‌ها باید یاد بگیرند به بافت سینه خود به عنوان یکی از اعضای بدن که می‌تواند در معرض ابتلا به سرطان باشد، توجه کنند و به طور کلی تشخیص زودرس سرطان و سبک زندگی درست نقش اصلی در پیشگیری از سرطان ایفا می‌کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین