کد خبر: ۱۰۵۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
شاگردان اوزبیو دی‌فرانچسکو در دیداری خانگی اودینزه را از پیش‌رو برداشتند.
ناطقان: در نخستین دیدار از هفته ششم رقابت‌های سری A ایتالیا، بعدازظهر امروز (شنبه) تیم فوتبال رم در دیداری خانگی به مصاف اودینزه رفت و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد.

تیم تحت‌هدایت اوزبیو دی‌فرانچسکو در این دیدار توسط ادین ژکو (12) و استفان الشعراوی (30 و 45) به گل رسید تا با کسب سه امتیاز این بازی 12 امتیازی شود و به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کند.  اودینزه هم در این بازی توسط ینس اشترایگر (90) به گل رسید. همچنین دیه‌کو پروت در دقیقه 89 یک ضربه پنالتی را برای جالوروسی به هدر داد.

امشب دو بازی دیگر در چارچوب همین رقابت‌ها برگزار می‌شود که بر این اساس از ساعت 19:30 اسپال 2013 در خانه پذیرای ناپولی است و از ساعت 22:15 یوونتوس در دربی دلا موله (دربی تورین) به مصاف تورینو می‌رود.

در جدول این رقابت‌ها تیم‌های ناپولی و یوونتوس هر دو با 15 امتیاز و بر حسب تفاضل به ترتیب اول و دوم هستند و اینتر 13 امتیازی سوم است.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین