کد خبر: ۱۰۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
تسلط ارتش سوریه و متحدانش بر پاسگاههای جدید در مرز با اردن و تداوم پیشروی ها در حومه حمص از مهمترین اخبار امنیتی سوریه است.
ناطقان: به نقل از روسیاالیوم، منابع سوری اعلام کردند: ارتش سوریه و متحدانش بر ۹ پاسگاه مرزی در نزدیکی اردن مسلط شدند تا سیطره و تسلط خود را بر این مناطق توسعه دهند.

بر اساس این گزارش؛ ارتش سوریه و متحدانش در محور مقاومت به عملیات در حومه جنوب شرقی دمشق ادامه دادند و بر ۹ پاسگاه مرزی با اردن از پاسگاه های ۱۷۷ تا ۱۸۵ مسلط شدند. نیروهای ارتش سوریه ومتحدانش حدود ۲۰ روز قبل پاسگاه های ۱۷۳ تا ۱۷۶ را از به کنترل خود درآورده بودند.

این منابع به سیطره ارتش سوریه و متحدانش بر تل ام اذن در شمال شرق سد الزلف در حومه جنوب شرقی دمشق اشاره و اعلام کردند که شماری از تروریستها کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر وزارت دفاع روسیه از هلاکت بیش از ۲۰۰۰ تروریست در سوریه طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.

منابع سوری به کشته شدن ۹۰ داعشی و زخمی شدن شماری دیگر در عملیات ارتش سوریه در حومه جنوب غربی دیرالزور و حومه شرقی حمص طی ساعات گذشته اشاره کردند.

بر اساس این گزارش؛ نیروهای ارتش سوریه و متحدانش به عملیات نظامی خود در حومه جنوب شرقی حمص ادامه دادند و بر ۴ کیلومتر در شمال و جنوب جاده حمیمه-ایستگاه دوم پس از درگیری با داعش مسلط شدند.

در جوبر در حومه دمشق، ارتش سوریه موفق به هلاکت بیش از ۱۰۰ تروریست شد.

منبع: مهر
برچسب ها: سوریه ، حمص ، داعش
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین