کد خبر: ۱۰۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۳
استفاده زیاد از شامپو در انتهای موها می‌تواند خشکی مو را در پی داشته باشد. شامپو را ابتدا روی پوست سر قرار داده و این ناحیه را شست‌و‌شو دهید و در پایان سراغ طول موها و انتهای آن بروید.
ناطقان: بیشتر افراد معمولا از شامپو برای تمیز کردن طول مو استفاده می‌کنند. با این حال، کارشناسان می‌گویند شامپو زدن پوست سر، ریشه‌ها و ساقه مو موثرتر است، زیرا آلودگی‌ها بیشتر در این نقاط تجمع پیدا می‌کنند. استفاده زیاد از شامپو در انتهای موها می‌تواند خشکی مو را در پی داشته باشد. شامپو را ابتدا روی پوست سر قرار داده و این ناحیه را شست‌و‌شو دهید و در پایان سراغ طول موها و انتهای آن بروید. ماساژ پوست سر به آرامی و با حرکت دایره‌ای رو به بالا باعث افزایش گردش خون در پوست سر می‌شود و اصطکاک کمتری ایجاد می‌کند. زمان شامپو زدن را طولانی نکنید. شامپو زدن موها نباید بیشتر از 3 دقیقه طول بکشد. هرچند حمام آب داغ بویژه در فصول سرد، می‌تواند باعث سرحال شدن ما شود اما استفاده از آب داغ در حمام تاثیرات نامطلوبی بر پوست و مو دارد. آب داغ با از بین بردن چربی‌های ضروری مو باعث خشک شدن و گره افتادن موها می‌شود. آب ولرم گزینه خوبی برای شست‌و‌شوی مو است. همچنین شستن موها با آب سرد، موجب باز شدن منافذ پوست سر و مرطوب ماندن و براق شدن موها می‌شود. برس زدن درست، اهمیت زیادی برای سلامت مو دارد. بهتر است به جای شانه از برس استفاده شود. برس زدن باید از انتهای مو شروع و به سمت بالا ادامه پیداکند. بهتر است همیشه موها را از لایه زیر به سمت بیرون برس بکشید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین