کد خبر: ۱۰۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۴
نقاط سیاه روی موزهای سالم دارای نوعی پروتئین است که به کاهش رشد سلول های تومور و سرطان کمک می کند. موزها میزان زیادی فیبر دارند، افزون بر این داری فیبر بیشتری هستند که برای حفظ سلامت بدن مفید است .
ناطقان: نقاط سیاه روی موزهای سالم دارای نوعی پروتئین است که به کاهش رشد سلول های تومور و سرطان کمک می کند. موزها میزان زیادی فیبر دارند، افزون بر این داری فیبر بیشتری هستند که برای حفظ سلامت بدن مفید است .موزهای لکه دار سیاه مملو از پتاسیم هستند که به طرز معجزه آسایی برای سلامت قلب موثر است. پتاسیم به تنظیم فشار خون کمک می کند و می تواند در جلوگیری از سکته و حملات قلبی اثر زیادی داشته باشد. موز یک میوه بسیار انرژیک است. میزان زیادی کربن و آب دارد وغنی از کالری است و پتاسیم موجود در آن قند خون را نیز تنظیم می کند. موز در کاهش سوزش معده، حالت ترش کردن و رفلاکس موثر است. پتاسیم بالای موجود درآن حالت اسیدی معده را با افزایش سطح (پ.هاش) خون خنثی می کند.

منبع: سلامت آنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین