کد خبر: ۱۰۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
رییس صنعت و معدن استان مرکزی گفت: با انتخاب رئیس هیات مدیره، اعضای هیات مدیره آذرآب هفته آینده معرفی می‌شود.
ناطقان: محمدرضا حاجی‌پور در خصوص آخرین وضعیت شرکت آذرآب اظهار کرد: با توجه به مصوبات 15 مهرماه 96 مبنی بر اینکه اعضای هیات مدیره شرکت آذرآب با نظر مجموعه وزارتخانه و سهامداران به عنوان متولیان اصلی شرکت، مستقر شوند، روز گذشته رئیس هیات مدیره جدید شرکت انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه با تعامل صورت گرفته و بررسی افراد معرفی شده به عنوان افراد متخصص و صاحب نام در حوزه صنایع وابسته به شرکت آذرآب، در نهایت احمد قلعه‌بانی به عنوان سکاندار آذرآب انتخاب شد، افزود: طی هفته آینده اعضای هیات مدیره آذرآب معرفی می شوند و امید است که روز به روز روند رو به رشدی در این واحد طی و این صنعت به پایداری برسد و مجموعه به روزهای اوج خود بازگردد.

حاجی‌پور تصریح کرد: در حال حاضر کارخانه فعال است و با توجه به حضور وزیر کار و انتصاب سرپرست و با برگزاری مجمع و انتخاب رئیس هیات مدیره امید است شرکت به سرعت رشد یابد.

وی اضافه کرد: قلعه‌بانی سابقه مدیریت عامل شرکت سایپا، رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، رئیس هیات مدیره سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و مدیریت خطوط نفت در وزارت نفت را داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اضافه کرد: قلعه‌بانی ارتباطات خوبی دارد و با مجموعه آذرآب آشناست و به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی نیز مورد نظر بود که پس از توافق سهامداران به این سمت انتخاب شد و امید است اثربخشی عملکرد وی را شاهد باشیم.

وی همچنین درخصوص آخرین وضعیت شرکت هپکو گفت: با توجه به مصوبات جلسه نیمه مهرماه و حضور وزیر در اراک، مقرر شده است که سهامدار به تعهدات خود عمل کند. با عمل سهامدار به تعهداتش مدیریت وی تداوم خواهد داشت در غیر این صورت جایگزین برای او انتخاب می کنند.

حاجی‌پور افزود: با توجه به رویکرد سهامدار فعلی مبنی بر تعاملات با شرکت‌های خارجی، ورود قطعات یدکی به شرکت و تامین منابع مالی باید منتظر تحقق تعهدات بود و امید است این شرکت از مشکلات موجود خارج شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین