کد خبر: ۱۰۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۰
گوشه ای از زندگی نامه شهید سنبلی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را دراینجا بخوانید.
ناطقان: محمد باقرسنبلی دلاوری و ایثارگری را در دامان اسلام آموخت و عاشقی کفر ستیز بود، درسال 1344 در ارومیه تولد یافته و تا سوم راهنمایی درس خواند.

شهید خود را سرباز امام و یاور رزمندگان و بسیجی کوچک میخواند، شجاعانه در جبهه های حق علیه باطل دوشادوش مردان بزرگ سینه سپر می کرد تا از سرزمین اسلامی و مردم ستمدیده ایران دفاع کند .

در عملیات کربلای 5 در کنار جعفر صادق کاملی دلیر مرد دیگر اسلام در برابر تجاوزات دشمن بعثی ایستاد و جنگید تا لبیک گویان رهسپار دیار عشق شد و رخت پر افتخار شهادت بر تن کرد . شهادتش بسال 65 در شلمچه اتفاق افتاد و پیکر پاکش نیز مفقود گشت  جسد انها بعد از چند سال که منطقه ازاد شده بود توسط گروهکهای تفحص پیدا شد و در سال 78 دفن گردید.

فرازی از وصیت نامه شهیدمحمد باقرسنبلی


بنام خداوند بخشنده مهربان که انسانها را می میراند و زنده می کند و انسان را در این دنیای فانی به امتحان می کشاند . چه لذت بخش است مردن در راه خدا و هجرت کردن در راه خدا و حمله بردن بسوی دشمنان خدا ، اسلام را باید تا اخرین نفس یاری کرد تا تمامی دژهای فاسد دشمن درهم کوبیده شود .
خدایا وقتی بعضی از دوستانم را بیاد می اورم که چگونه شهید شدند و چقدر اسان انها را قبول کردی و از امتحان دنیای فانی چقدر اسان قبول شدند مرا هم قبول کن . انها را فقط شهادت نمیتوانست راضی کند من انقدر گناهکارم که حتی نمیتوانم پیام انهارا به برادرانم برسانم .
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین